Tarieven

Iedereen is anders en niet elke sessie is hetzelfde. Daarom heb ik verschillende tarieven. Je kunt kiezen uit drie pakketten waarmee je een vast aantal uur inkoopt. Kun je niet kiezen of twijfel je over hoeveel uur je nodig hebt?
Bel me even of stuur me een bericht en dan bespreken we samen wat voor jou het beste is.

Klik op een van de titels om direct verder te lezen:

Pakketten
Overige tarieven
Intakegesprek
Skypegesprek
Waardebonnen
Reis- en parkeerkosten
Annuleringstermijn
Algemene Voorwaarden

 

Pakketten


4

uur

€ 240 incl. btw


incl. reiskosten tot 25 km enkele reis

4 uur opruimhulp

1x telefonisch contact na 4 weken



8

uur

€ 440 incl. btw


incl. reiskosten tot 25 km enkele reis

8 uur opruimhulp

1x telefonisch contact na 4 weken

1 maand e-mailondersteuning

optionele donatiehulp* (1 locatie)

16

uur

€ 800 incl. btw


incl. reiskosten tot 25 km enkele reis

16 uur opruimhulp

1x telefonisch contact na 4 weken

3 maanden e-mailondersteuning

optionele donatiehulp* (2 locaties)

toegang tot besloten Facebookgroep

 

*Donatiehulp: als er spullen ter donatie aangeboden worden, kan ik deze voor je meenemen en wegbrengen naar een donatielocatie naar keuze. Denk hierbij aan bijv. een kringloopwinkel, het Leger des Heils, Dorcas of kledingbakken.

4-uurs pakket (1 sessie van 4 uur)

Tijdens een 4-uurs sessie kunnen we aan de slag met een klein project, bijv. een kast, de badkamer of de gang.
Maar we kunnen ook een begin maken aan een groter project, zoals de keuken, zolder of je kantoor-aan-huis.
Na deze 4 uur kun je zelf verder met de tips die ik je geef. Heb je de smaak te pakken gekregen, maar wil je toch
liever samen verder? Je kunt dan upgraden naar een voordeliger pakket of nog een 4-uurs sessie inplannen.

8-uurs pakket (2 sessies van 4 uur, 1 sessie van 8 uur)

Als je kiest voor dit pakket kunnen we 2 kleinere projecten of een middelgroot project aanpakken. Tussen de
sessies door of na de sessie kun je me net zo vaak mailen als nodig is: als het even niet lukt en je wat motivatie
nodig hebt, of als je gewoon een vraag hebt over iets. Dit kun je tot een maand lang na de eerste sessie doen.
Dit pakket is ook geschikt als je je administratie wilt organiseren. Dat hangt natuurlijk wel af van de hoeveelheid
papier, maar daar zullen we tijdens het intakegesprek goed naar kijken.
Als je na deze 8 uur behoefte hebt aan nog een sessie, dan mag je voor hetzelfde uurtarief losse uren bijboeken.

16-uurs pakket (4 sessies van 4 uur, 2 sessies van 8 uur of 8 sessies van 2 uur)

Deze sessie is zeer geschikt als je een grotere ruimte wilt aanpakken of je papierwerk. Uiteraard kunnen we ook
meerdere kleine ruimtes gaan organiseren. Vier sessies van 4 uur werken erg motiverend omdat je zichtbaar
resultaat boekt binnen deze tijd. Stel dat je meer uren nodig hebt, dan zijn deze voor hetzelfde uurtarief bij
te boeken.

Overige tarieven

Intakegesprek                       € 50 per uur
Skypegesprek                        € 50 per uur
Cadeaubon                            vanaf € 180
Kortingsbon                          vanaf € 20 (btw 0%)
Reiskosten                             € 0,19 per km excl. btw

Alle genoemde tarieven zijn incl. btw tenzij anders vermeld

 

Prijskaartje Euro

 

Intakegesprek


Voordat ik een offerte uitbreng, wil ik je graag eerst een beetje leren kennen zodat ik een duidelijk beeld van jouw wensen krijg. Dit gesprek duurt ongeveer 1 uur. Hierna kunnen we meteen aan de slag, of je ontvangt van mij de offerte en een plan van aanpak.

Als je besluit om met mij verder te gaan dan komen de kosten voor dit gesprek te vervallen. Eventuele reiskosten worden wel berekend.

 

Tarief Intakegesprek

Particulieren  € 50,00 incl. btw

Logo Skype

Skypegesprek

Heb je een vraag of een probleem en wil je mijn advies? Skype me!
Via Skype hebben we persoonlijk contact, zonder dat ik bij je langs hoef te komen én je hebt de mogelijkheid om mij dingen te laten zien. Ook als je alleen behoefte hebt aan wat tips voor jouw situatie dan is Skype een handige uitkomst.
Skype-gesprekken plan ik graag in. Dit kan zowel op lange áls op korte termijn. Voor een overzicht van mijn beschikbaarheid, verwijs ik je graag door naar mijn agenda.

 

Waardebonnen

Ken je iemand die mijn hulp wel kan gebruiken en wil je deze persoon een steuntje in de rug geven? Dat kan!
Maar wat wel belangrijk is, is dat de ontvanger wel echt graag hulp wil hebben. Bespreek dus van tevoren eens
of die persoon mijn hulp zou waarderen. Als ik iemand ga helpen, lukt dat namelijk alleen als deze persoon ook
daadwerkelijk gemotiveerd is en er klaar voor is om te gaan organiseren.
Is dat het geval? Mooi! Dan kun je bij mij kiezen uit twee soorten bonnen: cadeaubonnen of kortingsbonnen.

1. Een cadeaubon
Met deze bon kun je sessies cadeau geven. Dit kan voor sessies vanaf 4 uur (+1 uur gratis intakegesprek).
In 4 uur kun je een kleinere ruimte organiseren, bijv. een kledingkast of een deel van de schuur.
Reiskosten zijn hierbij inclusief voor afstanden tot 25 km enkele reis. Voor langere afstanden geldt mijn
standaard tarief van € 0,19 per km (excl. btw).

2. Een kortingsbon
Met deze bon kun je een waarde naar keuze cadeau geven. Dit kan al vanaf € 20.

Alle waardebonnen zijn geldig tot 1 jaar na de afgiftedatum.

Reiskosten

Voor afspraken op locatie reken ik in sommige gevallen reiskosten. Dit geldt alleen voor afstanden langer dan 25 km.
De reiskosten zijn € 0,19 excl. btw per kilometer.
Voorbeeld:
Woon je 50 km van mij? Dan betaal je voor 50-25 = 25 km enkele reis.
25 x 0,19 = € 4,75
Totaal is dat 2 x 4,75 = € 9,50 + 21% btw = €11,50 aan reiskosten.

Het aantal kilometers bereken ik met Google Maps.
De reiskosten worden altijd van tevoren in de offerte vermeld.

Parkeerkosten

Ik probeer altijd zo goedkoop mogelijk te parkeren, maar de kosten reken ik altijd door op de factuur.

 

Annuleringstermijn
Afspraken kunnen tot 24 uur voor aanvang van de afspraak kosteloos worden geannuleerd. Wordt binnen die termijn geannuleerd, dan wordt er een vergoeding van € 100,- incl. btw bij de opdrachtgever in rekening gebracht.

 

Algemene Voorwaarden
Op al mijn offertes en facturen zijn de algemene voorwaarden van Myo de P.O. van toepassing.
Ik stuur deze mee met de offerte, maar je kunt de voorwaarden ook altijd hier lezen of downloaden.